julafton? på 5 dagar?

det känns sjukt att det är julafton på fredag, känns som att det minst är en månad kvar.. har inte ens börjar längta till jul, kan inte fatta att jag får jullov på tisdag.. fan vad allt har gått fort, nyss började jag ju 8an känns de som ;o har inte ens lagt märke till att vi har julpynt i hela huset eller något..

bläää, känns bara inte kul med jul.. vill göra det jag alltid gör på fredagar, vara med mina nära kära å ha förjävla kul, nu kommer jag istället vara bland småbarn, hela släkten och inte ens vara hemma..  taggar nog mera till nyår, somfan. hoppas det blir bra, och att jag får lämna töre då.. annars kan det också dra åt fan

det jag längtar till på fredag är att jag får mina julklappar, det är nog det bästa för jag får alltid det jag önskar mig hihi.. då känns livet hyffsat bra, det är ju ett plus att man får lite mera grejer å skit..  jaja, fan vad jag klagar idag, är helt enkelt på dåligt humör dom senaste timmarna.




Kommentarer
Postat av: Sanna

vad önskar du dig???

2010-12-20 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0