jag har tråkigt.

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jajemän

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga så

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, men min syster blev
4. Dog någon som stod dig nära?
nix

5. Vilka länder besökte du?
finland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ja, säkert

7. Vilket/Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
osch, massor!

8. Vad var din största framgång 2010? jag har ingenaning
9. Största misstaget?
hujja ;<

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jo

11. Bästa köpet?
sjukt svårt, vet fan inte :o

12. Vad spenderade du mest pengar på?
inte så svårt att lista ut

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jadå!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
typ.. alla möjliga,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare, men har endå varit jävligt glad rätt ofta :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
haft kul, vilket jag ändå har haft minst 1 gång i veckan iaf :]

17. Vad önskar du att du gjort mindre? sårat en viss person.

18. Hur tillbringar du julen?
med släkten

19. Blev du kär i år?
inte kär, men fick känslor för en.. dock är dom borta nu vilket är rätt great.
20. Favoritprogram på TV?
dh, greys anatomy & gossip girl

21. Bästa boken du läste i år? har inte läst någon bok

22. Största musikaliska upptäckten?
vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick allt jag önskade mig

25. Något du önskade dig men inte fick? nope

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
skolan, sen var jag hemma med släkten..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
alltid finns de ju nått

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
som alla andra år?

29. Vad fick dig att må bra? dom närmsta.♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen

31. Vem saknade du? ;<<
32. De bästa nya människorna du träffade? huh? ingenaning, har ju träffat sick't mycke folk iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0