jag har tråkigt.

tidsfördriv

1. Namn: Evelina
2. Födelsedatum: 7 september
3. Ålder: 14
4. Bor: Töre
5. Familj: mamma, pappa och två syskon
6. Husdjur: inget
7. Hårfärg: svart å röd underlugg
8. Ögonfärg: blåa
9. Hur lång är du: 162-163
10. Höger eller vänsterhänt: höger
11. Civilstatus: singel
12. Trivs du med det: ja,faktiskt :)
13. Senaste personen du kramade: david :)
14. Senaste personen du pussade: en fuljävel som igentligen är snygg, haha
15. Senaste personen du pratade i telefon med: emelie :)
16. Senaste personen du ringde: emeliee
17. Senaste personen som ringde dig: emelie!
18. Dagens kläder: finns i inlägget under
19. Dagens smink: eyeliner, mascara, foundation & puder
20. Favorit mat: har ingen
21. Favorit färg: svart, vitt , rosa och blått
22. Rökt: japp
23. Snusat: aa
24. Testat droger: fuck no!
25. Druckit alkohol: ado
26. Senast du drack alkohol: 2 helger sen typ
27. Vad för slags alkohol drack du då: smirnoff sprit tror jag de var!
28. Med vem drack du: en massa fina
29. Har du bra självförtroende: nje
30. Nöjd över din kropp: nää
31. Många vänner: ja :)
32. Din bästa vän: emelie tiger :)
33. Hatar du någon: hatar å hatar.. hatar väl att jag inte kan skita i personen? hatar inte personen, hatar det haha ni får tamefan ta å fatta det där.
34. Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: knappt, bara då han är full å jag är full annars tål jag honom inte haha.
35. När duschade du senast: för ca en timma sen
36. Är du oskuld: ;>
37. Vem hade du senast sex med: bort glömt
38. Har du haft oskyddat sex: neei
39. Har du varit gravid: nej
40. Äldsta strul: 18-19
41. Yngsta strul: 13 hihi
42. Har du varit otrogen? asså, nja.. de var ju inge seriöst förhållande precis då jag var det haha, så ser det inte så.. idag skulle jag inte röra en annan kille mer än som vän om jag redan hade haft en.
43. Har du bra betyg i skolan? nej, men jag har bättrar mig somfan å kämpar på!
44. Favorit ämne i skolan: svenska eller nå
45. Skolkat: jau
46. Fuskat på ett prov: mm
47. Fått kvarsittning: hahah ja på min gamla skola dock
48. Fått hem ringning: japp
49. Mobbat någon: jao, något jag aldrig skulle göra idag
50. Pratat med rektorn: aah


Under de 30 senaste dagarna har du:
[x] Rökt
[x] Snusat
[ ] Knarkat
[x] Druckit alkohol
[x] Kramat någon
[x] Pussat någon
[x] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[x] Strulat med någon nyktert
[x] Strulat med någon onyktert
[x] Pratat i telefon över en timme
[ x Pratat i telefon över två timmar
[x] Smsat med en okänd
[x] Pratat i telefon med en okänd
[x] Pratat i telefon med någon du tycker om
[x] Varit vaken ett helt dygn
[x] Haft utegångsförbud  - i typ en timma... haha


Antingen eller:
Cola – Fanta - cola
Öl – Cider - sprit :D
Svart – Vit - svart
Pizza – Hamburgare - pizza
Pop – Rock - dunno
Sommar – vinter - sommar
Strul – Kärlek - kärlek

Lycka – Pengar - pengar är lycka, i mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0