ja ee miiikrofoon kåååt

sitter just nu i köket å kollar då mamma lagat mat, men vet inte vad.. eller varför hon lagar mat nu?! haha.. jag ska iallafall göra mig en räkmacka snart, fett gott ♥  har nyss även fixat mig, duschat och hela köret, har även fått min brun utan sol nu, life is good now typ.. eller hur det stavas, hihi..

nåväl, nu ska jaaag typ göra den där mackan, sen göra någon nytta och plugga till ett engelska prov jag ska göra imorgon dock vet jag inte när för vi har inga vanliga lektioner mer, men sak samma inte mitt problem det :D vi hörs sen!

dagens facelook & brun utan sol,
ser dock ut som att jag har världens dos med foundation på läpparna ;s uh haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0