igår!

har inte orkar blogga om gårkvällen tidigare idag för har velat få tag i lite bilder mer än vad jag har osv.. ska be emelie skicka några till senare som jag kommer snöra upp på fb bland annat så skriver upp här då jag har lagt in dom där ;)

iallafall, det var en sjukt nice kväll igår! med massaa bra å roliga människor, vi gjorde allt från att gråta till att stå på bord å dansa.. haha, nemen sjukt kul var det! dock var det lite mindre kul för oss som sov där inatt som var tvungen att städa allt imorse, allt klibbigt som var på golvet vi fick skura varje rum typ 3 gånger om för att kladdet skulle försvinna hah, oherre..  men iallafall, kvällen var sjukt nice och måst göras om lätt :D 

har däremot sovit rätt kast i natt, jag å emelie delade på en jätte liten madrass på golvet med bara ett täcke, så vi har bråkat om madrassen å täcket i sömnen skull ja tro.. medans sofie fanny å johanna har sovit med gott om plats haha, ahja har fått sova ut som fan här hemma då jag kom hem, dock så missade vi halv 2 bussen som for en kvart för tidigt typ.. fett arga vi blev så vi gick å käkade på fra för att tidsfördriva tiden! sen kom jag hem, å då somna jag typ!

en liten bild bomb bjuds på, ska få tag i dom bilderna jag fotade..
dock har jag fotat nästan alla som är här med emelitos kameraa, hihi :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0