@hos emeliie

sitter hos min käre vän emelie nu, har nyss duschat var massa skönt, fast emelie duschar fortfarande... seg hon är hihi, då hon är klar med duschandet ska väl vi fixa lite grejer till ikväll, sen byta om och fixa osss sitter just nu i någon tröja emelie äger fett mysig är den iallafall, hihi..  nu kom emelies katt och skrämde skiten ur mig, haha ;<

ahja, idag på skolan har vi inte haft en enda vanlig lektion vi har blivit indelad i grupper så ska vi skriva manus å sedan göra en film, vi skrev manuset sen stack jag till emelietoo, och här sitter jag nu och kan inte fatta att klockan bara är snart tio över 12 den känns som 3-4 tiden typ eheh.. aja, ska ringa några samtal nu såå, vi hörs!

peddosmilet, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0