home from luletown

är hemma från lule nu, orkade inte vara kvar där det var så jävla mycke folk så det gick knappt att ens kolla på kläder så kom inte hem med mycket.. men ska tillbaka dit innan veckan är slut såå =)  nu är jag helt trött, så ska ta en powernap och kolla om jag kanske drar mig mot kalix senare med någon senare buss.. lät skönt, eller så stannar jag hemma å sover, känner mig inte iform ännu..

de lilla jag köpte då..

en oversize tröja som typ ska vara kort.. men den var som en vanlig tröja på mig hahha..

svarta leggings med paljetter påå,

närmare bild så man ser paljetterna, eftersom att dom inte syns på andra

helsvarta vanliga leggings

nagelack, bara för att slösa lite pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0