hihi

vaknade just upp ur en feting skön powernap som bestod av 2-3 timmar.. folk har ringt å ringt själv har jag inte blivit störd av det för jag har legat på mobilen å dämpat ljudet men min syster hade där emot vaknat av det? eller så kanske hon aldrig sov.. haha, whatever! ska snart gå och söka några strumpbyxor, å en svart tunika.. halå å en fet väska jag måste packa ner allt jag har, smink, kläder, skor, plattång å hela allt för stannar i kalix imorgon å fixar mig hos emelieto, sen då jevlart smäller det sa morfar.. HAHH näni småbarn, nu ska jag glo på julkalender för tredje gången idag hihi.. det är så brao!:)

bara föratt de var såå länge sen såå...
dagens outfit: t-shirt - vero moda, leggings - nelly, linne - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0