helgen slut, nu inväntar vi vecka

goodmorgon, klickan är bara så här 5 på eftermiddagen, emelie lämnade mig vid 12 tiden idag, så steg upp och åt lite glass, sen gick jag och la mig igen.. mamma väckte mig senare för middag, jag åt, sov lite till, sen duschade jag och nu sitter jag här.. är sjukt sluuut i huvudet och är trött, ska kolla på vad jag ska önska mig för någe i julklapp iår..

vill ha en platt/locktång, parfym.. det är allt jag vet just nu, sen en systemkamera också, vilket jag inte vet om jag ska önska mig nu, eller om jag ska be om det i konfa present istället, äsch vi får se hur det blir.

ska kolla på tv och chilla lite till, sen plugga för har nå prov på tisdag, sen omprov på onsdag.. äh, jag fixar det, det är rätt så enkelt tror jag, bara sååå ointressant


fick 120 kr idag om jag tog bort ringen från läppen, dock gör jag det imorgon istället och sätter dit en plopp, han sa ju aldrig att han ville att jag skulle ta bort det helt.. såå, jag gör så istället, mycke smartare :D  hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0