godmorgon



godmorgon på er, har snart varit vaken i en timma.. somnade inte förän vid 4 inatt för satt och svamlade med emelie på skype ett bra tag, haha.  har sovit så gott så jag inte vet vad, har nog haft världens bästa dröm på riktigt länge, den var helt fin, HAHHA å sjuk oherre :)  sen vaknade jag vid 12 å försökte somna om så jag kunde fortsätta drömmen för drömmarna slutat alltid då allt är som mest spännande, visst äre jobbigt? ;<  men då jag väl somnade om drömde jag då istället att värsta mysko gubben bodde i våran lekstuga som är just utanför mitt fönster då jag kollar ut genom mitt rum så nu är jag rädd för det också för han var elak, han påstod att jag hade stått å tjuvrökt vid den där stugan å allt, AHHAHA.. jag har för sjuka drömmar, nu får ni inte veta mer om dom =)

ska hoppa in i duschen ihopp om att bli piggare, sedan ska jag försöka ta tag i dagen så gott det går och ska inte göra ingenting, ska fixa skjuts så jag får hålla mig från töre liite, hade varit skönt å åka bort några dagar eller så, typ till thailand eller grekland eller nå sånt,  skönt att sola å bada typ å vara brunare än alla andra.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0