ensam i emliiis rum

haha, fett söt bild på emelie, mig å oskiis =)

 

haalo, sitter i emelies rum utan henne, som valnligt typ =)  hon är och äter och efter det ska vi dra in till stan, kanske käkar där vet inte eller så äter jag då jag kommer hem, whatever åker hem med kvart över 6an så är hemma kring 7 såå dåå vet jag inte vad jag ska göra.. ;< men något händer väl, typ film, sova?

 

btw så ringde min far å sa att min nyårs klänning & mitt nya löshår som jag har beställt har kommit, lagomt nice! ska bara hitta någon som har en tång så jag kan fixa fast löshåret för orkar inte ha clips mer så ska sätta i nailhair som håller lite längre och så! jaje, nu ska jag göra nått som tidsfördriver tiden tills vi ska dra till stan, pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0