de är sjukt.

det är sjuuukt över hur snabbt veckan har gått, imorgon är det torsdag, sen fredag vilket betyder helg.. har inga direkta planer i helgen, har god lust att bara stanna hemma å sova, känner mig inte i form har ont i halsen och skallebank.. vilket är oskar's fel att han har smittat mig, typ med flit ;<

aja whatever, en hemma helg är ju alltid skönt på ett eller annat sätt.. känner mig inte taggad för några större grejer sen förra helgen, huh.

__________________________________________

då byter vi samtalsämne, har pluggat somfaan i dom senaste dagarna.. ska göra en deal med min svenska lärare om att få göra någon gammal hörövning imorgon, sen har jag dealat med min mentor om att göra teknikprov på matten imorgon för alla andra har matteprov och jag gör ju inte dom såå då kan jag göra det istället!

kom just ut ur duschen för den delen, ska gå och borsta håret.. dra på mig en t-shirt, smörja in mig, och sen invänta på att greys anatomy ska börja sen kryper jag till kojjs!


har även fått dessa 2 navel smyckerna av emelie, skulle igentligen få dom i julklapp men jag gav min julklapp tidigare så då gjorde hon det med, eller tvärt om..!  tycker om dom båda lika mycke :]] skönt med några nya smycken, har haft sönder typ alla jag har hahaha.


smyckerna är från www.piercing.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0