då,nu,sen

hallå!  har kass uppdatering idag, men då jag kom hem från skolan deckade jag nästan direkt.. är galet sjuk typ, ont i halsen, feber, h osta och allt det där.. it's sucks, ska ta reda på om det händer något märkvärdigt imorgon annars stannar jag hemma imorgon och hela helgen.. vet ju inte om jag missar något direkt skit kul för de är nästa helg allt de roliga händer, för min del iallafall!;)

nåväl, funderar på att orka dra mig upp ur soffan, duscha och sen gå och lägga mig med min sjuka syster som är minst lika sjuk som jag, nåväl, fick skitäcklig huvudvärk nu så de bara sticker i skallen så ska lägga ifrån mig datorn å lägga mig å kolla klart på beck filmen jag glor på, 

har även smakat glögg för första gången idag, det var sjukt äckligt.. det påminde bara om den där jobbiga spritsmaken som dyker upp, huvva.. doften är god, smaken är som baken. hur som helst, nu ska jag dra mig frååån datorn kisses!

jag å emelie dansa låss hon jonte :] hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0