dan före doppare dan.

ligger i soffan och hostar ihjäl mig, sov med linn å matte inatt för att danne skrämde ihjäl mig just då jag skulle sova, så har sovit i en oskön gnisslande säng, så gav upp nyligt å steg upp.. ska ringa å väcka emelie snart så hon vaknar, för hon ska komma hit inom kort har jag bestämt, eller så duschar jag å de nu.. eller ja först ska jag å göra en sak med en viss mig själv typ, hhi..

värt inlägg nä?  men iallafall, finns inte mycke att säga de är jul imorgon så mamma kommer väl stressa ihjäl i köket även fast vi inte ska ha jul hemma, men hon ska ha med sig massa mat dit vi ska typ, besvärligt.. okej jag orkar inte bry mig, inte jag som behöver laga mat :)

hihi, egoist jag är typ.. men whatever, nu ska jag göra allt som behövs så får vi höras sen, min dator dör ändå på 2 minuter drygt, kasstt måst hämta laddaren, jåååbbigt.

bjuder på en gammal bild på mig själv som blondin, hihi.. saknar det nästan LITE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0