dag 7

Dag 07

min bästa vän:

Hon heter emelie tiger, å är typ världens bästa person hihi.. hon sitter faktist mitt emot mig right now, hon är no den som står mig absolut närmast av alla jag känner typ den som vet mest om mig från allt till hur jag mår å vad jag tycker om ditt å datt,  dock är vi som systrar kan sitta å käftas mot varandra på lektionerna då vi båda är påå kasst humör sen garvar vi bara åt hur fjantiga vi kan vara haha :)

vi gör nästintill allt tillsamamns, far jag någonstans är hon oftast med mig.. är jag i kalix, är hon en av dom som alltid är med, hon är typ min andra halva, fast den bättre då.. hon har fått se mig skratta, gråta, vara besviken och ilsken.. ja, allt sånt där ni vet bästa vänner gör för varandra..  hon är typ, anledning till att jag ska orka med skolan för att hon är där..

hon är helt enkelt bäst & finast,  & jag älskar henne... massoor!



Kommentarer
Postat av: emelie

fan vad gullig du är, älskar dig med massor! <3

2010-12-09 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0