dag 5

Dag 5

vad är kärlek?

för mig är kärlek någonting man delar med någon man tycker  väldigt mycket om.. Att ha någon att nära, tycka om, och som alltid finns där för en.

dock suger jag på att förklara kärlek eftersom att det aldrig har gått riktigt bra för mig, har haft kring över 15 pojkvänner, men ni har ju sett hur det har gått med det haha.. dock var jag yngre å ser helt annat på ordet "kärlek" idag, så det som varit förut ser jag som ingenting, ingenting som jag skull älta på eller sakna, efter som att det aldrig var real typ.

så, jag orkar inte lägga ner tid till pojkvän för har mina vänner som jag älskar,  fast det är bara vad jag säger nu.. kanske helt plötsligt träffar typ.. världens finaste, bästa, söta, omtänksamma haha ja ni fattar typ imorgon? så jag ska aldrig säga aldrig.. 

såå för mig är kärlek, någonting man delar med någon man älskar.. och det handlar inte om att hitta någon man ska leva med, utan hitta någon man inte kan leva utan :)

tycker kärlek bara är allmänt gulligt, men de kan vara tvärt emot också.. som ni vet, love kills slowly

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0