dag 26

dag 26

mina rädslor:

alla jag känner vet nog min största rädsla, och det är ktjejen och hennes barn i the grudge.. haha åter sjukt, men jag är livrädd för dom, inte då jag kollar på filmen, eller är med någon, men när jag ska sova eller gå på toa då det är helt mörkt hemma då dunkar hjärtat så mycke att då jag lägger mig i sängen kan jag inte somna för det gör för ont i hjärtat, de är sjukt läskigt, haha ;o   har blivit psykiskt sjuk sen den filmen, inbillar mig ljuder, blir rädd för det minsta lilla and so on.. ;<

min näst största rädsla är fiskar, inte att ha i akvarium osv då är dom fina å söta! men typ bada med dom, så kommer dom kring benen på en ;o jag hatar det är jag är livrädd för fiskar sen en "olycka" hände med mig då jag å min syrra fiskade då vi var småa.. så idag älskar jag att fiska endast för att fiskarna får ont av korken, har dock inte hjärtat att döda dom helt, bara saka dom lite.. mohaha

att vara ensam är då den tredjen rädslan som är bland dom värsta,  jag hatar att vara ensam.. känns som att någon kan sitta och kolla på mig i timmar, då blir jag sådär äckligt uppspelt så mitit hjärta typ dunkar i 110..  och så hatar jag då att sova själv, jag menar.. hur mysigt är det inte att ligga å sova med någon som håller om en? det är gossigt å förjävligt skönt...  håller oftast om folk då jag sover, ja.. jag gör det aoutomatiskt i sömnen, haha

orkar inte berätta mera rädslor, för då har ni det för lätt för att skrämma ihjäl mig ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0