dag 19

dag 19

detta ångrar jag:

svårt att välja någonting enbart det.. för det finns faktist rätt så mycket jag ångrar, som har hänt då folk har varit onyktert, bråk här å där..   såra folk inom kärleken,vänskap, assåå jag ångrar nog rätt mycke.. men jag kan leva med den ångern för vissa dagar tänker jag inte på det alls, å vissa tänker jag på det mer än någonsin.

när jag gör ett beslut å tänker att det här känns rätt, så känns det bara rätt för stunden för efter en vecka ångrar jag mig.. alltid tro mig det har hänt 6 gånger dom senaste gångerna, låter helt sick't mår bättre av att ha mycke saker igång å typ elda sönder hjärnan av att plågas av tusen tankar  än att behöva välja bort någonting som förändrar ens liv.. vill aldrig göra något sånt val som t.e.x förändrar mitt liv,  aldrig

för de är så bra som de är just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0