dag 17

dag 17

mitt favoritminne:

det var nog turkiet 2007.. de är något jag delar med min familj, de är typ det bästa minnet vi har.. sen en massa andra små saker, sen är det också det enda riktiga minnet jag kommer ihåg nästa varje dag ifrån.. de var sjuuukt härligt att åka bort ifrån allt över bara en vecka osv. så, de är nog mitt favorit minne och jag kan sitta å titta på bilderna från dom om & om igen, dock har datorn krashat med alla bilderna från turkiet på.. ;<  men har en på den här datorn iallafall! :)

någon random kille som pratade engelska åt mig å ville leka boll med mig.. hahah, pappa satt ju iiiinte å översatt allt han sa åt mig, absolut inte.

halå, het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0