dag 15

orkar inte göra dag 14, tråkigt att veta vad jag har på mig and so on såå vi kör på 15 ist

dag 15

mina drömmar:

hmm, mina drömmar? har väl inga direkta drömmar, eller typ önskar eller hoppas på någonting som ska hända.. men jag drömmer om att få bli rik, ha massor med pengar som ajg kan spendera typ på löshår, hårfärg, pengar, smink och framför allt kläder..  ja allt sånt typ killar tycker är onödigt!  vissa har ju en pappa som köper allt åt mina vespa såååå det bhr jag inte lägga ner pengar på, dock betalar min mamma mina kläder å löshår då jag tänker efter...

behöver nog inte vara rik, har ju mina föräldrar som inte har snålt på pengar.. pengar ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0