dag 11

dag 11

mina syskon:

Har två systrar, den enda heter Linn Eriksson, bor här hemma och är 16 år gammal.. hon är väl den jag har som bäst kontakt med i hela familjen, hon är nästintill exakt som jag.. vi har samma jävliga humör, samma kassa skämt & helt urspårad humor typ..  hon är en jag delar något mycket med :)



Min andra syster heter Isabelle Eriksson,  och hon är 22 år gammal och bor i jämtön med sin pojkvän och deras son + hans barn från hans tidigare förhållande..  jag & bella står inte så nära varandra tror mest det beror på att det är 8 års åldersskillnad och att vi inte har samma intressen..  men hon betyder massor, som alla andra i familjen gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0