Dag 1

Dag 1

om mig :

Jag heter Evelina Eriksson, bor Töre en by som är 2,5 mil ifrån Kalix. Jag är född 1996, fyller år 7 september.. Går skola på manhems skolan i klass 8E, där trivs jag bra men får inte allt för mycket gjort, skolan är inte det bästa jag vet men någonting vi alla ungdomar lär få leva med å gå igenom, vissa har lättare för ett  å anant & vissa inte that's life..  På fritiden umgås jag alltid med mina vänner, är oftast på stan på kvällarna eller så chillar jag bara hemma med film vilket inte händer så ofta, haha.

Jag är alltid trevlig mot nytt folk, om dom då inte ger något dåligt "första intryck" på mig och är otrevliga annars brukar jag alltid ge nytt folk en chans till att lära känna mig :)  Jag har sjuka humörsvängingar, är glad sen arg, glad, sen arg och det mesta går ut över min bästavän, men hon e van och vet att jag älskar henne endå hihi.

sen vet jag inte mycke mer jag kan berätta för er? tror ni bloggare vet det mesta om mig.. min störta fobi är ensamhet,  jag har ett helt okej bra liv, bra vänner, bra familj.. ja, jag är nog som vem som helst helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0