dag 1

kör på den här listan nu =)

♥ Dag 1 –  Nått hemskt
♥ Dag 2 –  En första
♥ Dag 3 –  Ett sista ögonblick
♥ Dag 4 –  Mina drömmar.
♥ Dag 5 –  Dig och dina vänner i bilder.
♥ Dag 6 –  Det här åt jag idag.

♥ Dag 7 –  Min favoritfödelsedag
♥ Dag 8 –  Ett ögonblick
♥ Dag 9 –  Min dag.
♥ Dag 10 – En ny bild på dig själv och 10 faktan.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12–  Min favoritplats
♥ Dag 13 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 14 – En bild på dig förra året och en från idag.
♥ Dag 15 – Mina rädslor.
♥ Dag 16 – Något du älskar.
♥ Dag 17 – Vad hade jag på mig idag. 
♥ Dag 18 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 19 – Det här upprör mig

♥ Dag 20 – Min skola.
♥ Dag 21 – Betydelsefulla låtar.
♥ Dag 22 – Det här saknar jag


dag 1

nått hemskt:

det var nog då jag var 8 år och jag fick reda på att min farmor fick åka in på sjukhuset, minns att farfar ringde hem till oss och skulle ha tag i pappa men både mamma å pappa var på föräldrar möte åt min klass och hade av telefonerna, så min systers kille fick cykla till skolan å berätta det åt dom,  hon låg i drygt en vecka på sjukhuset dock var hon medvetslös och pratade inte eller nå,  jag förstor ju inte då hur hemskt det var.. men när jag väl skulle å se då hon hade dött klarade jag inte av det, så jag stannade hos min moster medans mamma och dom tog förväl, inte förän nu idag kan jag gråta för henne.. och på hennes begravning, 

jag vet att om hon hade varit vid liv idag hade hon nog varit den som stod mig närmast av dom äldre, glömmer aldrig hur bäst hon var!    nä gu, blev ju tårögda av att bara skriva några rader ;<

älskar & saknar min farmor
skull jag få träffa någon död, skulle jag välja hon.. utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0