bläjulfanblälessdennu

godmorgon =)

mår ni bra? hhaha.. jag mår bra, förutom att jag är sick't trött och har huvudvärk så så bra mår jag väl ändå inte, men orkar inte klaga..  kom nyligt ut ur duschen, ska snart gå och lägga på mig nå smink och fixa mig sen ta på mig kläder, måste bara hitta ett långt svart linne först, har mitt ena hos emelie vet jag.. bajs på det osv

seen kommer massa från släkten hit för att det är juldagen idag, men dom kommer hit halv 4 å äter å de, så det är väl slut på det rätt tidigt får jag hoppas..   insåg nyss hur urtvättrat mitt hår har blivit, min röda slinga är typ blond i hårbotten sen rödorange å mitt svarta hår har blivit mörkbrunt så ska färga håret svart och färga slingan i luggen riktigt röd så fort jag har ork, har ju pengarna till att köpa men ska å shoppa upp dom med sofie på måndag såå =) de sket sig!

hittade varsta gamla bilden på mig ;o  hade hål i överläppen dåå, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0