arj



låt bilden tala för sig själv, käkar negerbollar.. är sur för att dom smakar skit + en sak til så jag har stängt in mig på rummet och ska inte gå ut på ett bra taaaag! skojade bara.. ska gå ut här ifrån så fort jag har bloggat för kom på att en beck film började... ibland hade de varit bra att jag hade en boxer som funkade i mitt rum så jag kunde glo här inne..

hur so helst, kan berätta lite om igår!  for till kalix, var med sofie å emelie, vi hade sjukt tråkigt på bowlingen i 3 timmar.. gjorde ingeeenting förutom tidfördrev tiden med att kolla på en snygg kille som var där som har varit med i idol, och så höll vi på med tomtebloss.. sen mötte vi knoll å josef och följde med dom till suntun där i prencip alla jag känner var,  å där inne var de nåsåfan varm å skööönt efter som att de var iskallt ute var värme jävligt bra just dom första sekundrarna..  sen vid 10 blev jag så tjurig för att jag inte fick sova i kalix av någon skum anledning så jag for hem, drog med mig emelie och hon fixade mina naglar med förlängning å all sånn shit vilket tog kring 2 timmar.. sen blev klockan vid 1, vi åt mackor la oss i sängen å glodde på en film dock somnade vi båda nästa direkt, skööönt.. idag har jag inte gjort annat än att vara med emelie å varit tjurig å sovit då!   snör upp bilder på naglarna senare, kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0