yeye wow wow du är så, yeye wow wow osv

är hemma från skolan nu, direkt jag kommer hem så tar jag fram datorn är man förvånad? jag är nog beroende av den eftersom att min mobil just nu har lagt av..  har slut ström och så är batteriet nästan hel trasigt så nu måste jag bara försiktig med min halvdöda älskling, inga hårda tag då mera alltså, haha!

iallafall, min skoldag har varit jobbig för att plugga men har haft kul att få träffa folket igen efter en heeeel helg, lr dvs 2 dagar + att jag träffa dom flesta av dom i lördags haha.  nä nu ska jag kolla om mamma är klar med middagen, åt ingen lunsch för det var potatisburgare och blodpuddig, ingen favorit.

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0