yeah right

kass uppdatering idag, men ni borde förstå mig inte lätt att stiga upp halv 6 efter att haft somnat typ 1 men lyckades ändå somna rätt tidigt, så efter att jag hade ätit middag tog jag en 2 timmar lång powenap, det behövdes verkligen sen väckte mamma mig så for  jag ut å körde med linn å matte sen om till shell å köpa cola, sen duscha och nuu sitter jag i vardagsrummet och ser tv och kyler ner mitt ben som är helt svullet typ, ser ut som att jag är brändskadad där.. huvva tål typ inte våran tvål, har typ kliat sönder benet nä men fan vad det svider, bränner å kliar! aldrig mera den där tvålen, men  den luktar ju så gott..

ni får förbereda er på bättre uppdatering imorgon eftersom att jag har varit helt slut idag, ska ladda mina batterier nu, ta med kameran till skolan så ni får nå bilder för de förtjänar ni läsare som forsätter att läsa trotts min kassa uppdate, men nu när skolan är igång sätter jag skolan före bloggen, ska ju trotts allt få betyg iår och klara proven och inte typ 7 omprov som jag hade i sjuan.. ne nu ska vi inte titta bakåt i tiden för jag siktar frammåt! blir nog iallafall en tidig kväll för min del, är trött trotts dom där 2 timmarna jag sov whatever, bloggar nå på skolan imorgon om jag har datorn på nån lektion för har typ inga raster imrn jo typ 5-10 min långa mitt nya schema suger, ja de är sämre än det förra lätt! jävla skit, aja nu ska jag fortsätta kyla ner mitt svullna ben och hoppas på att det mår bättre imorgon..

gammal bild från oktober 09,  jag & syster..
saknar mitt hår som de var då, inte nå nött jämfört med nu, vrf ska jag alltid förstöra håret på mig själv? osmart är jag ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0