vi skippar snacket, vi bara vet vad vi vill

bra att vi har varm vatten i duschen, ställer mig i duschen slår stålen på allt som går och det kommer iskallt vatten över hela mig, blev arg och tog på mig bikinin la mig ute å stekte tills jag blev torr igen, bra att min pappa förvarnar mig om att han har hållt på fixat å trixat uti varm vattnet hela morgonen, kanske var det därför vattnet var iskallt då jag tvättade bort sminket? hm.. kallt vare iallafall, nu kom jag nyss in har legat ute och solat då.. väntar på att mamma ska komma med maten vi har beställt från hamnkroa, gött!  nu tror jag hon kommer med maten, så nu ska jag keka onyttig middag puss


snyggg jag känner mmig, hej ser tjockare ut än vanligt
sött..njaae, hejj flottigheter vill duscha nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0