lk

godmorgon! har varit vaken sen halv ett av att mina föräldrar kom hem å stod å knackade å plingade på dörren för att vi har låst ut dom haha.. men dom har ju varit borta i 3 dagar så vi visste ju aldrig när dom skulle komma hem, haha..

iallafall, de var en jävla bra kväll igår!  jag som tyckte torsdag var jävligt bra, men lördag? 10000 gånger bättre! oherre vad kul jag hade, började ju med att jag åkte in till luleå med emelie, hennes tuffa pappa, hans vän å emelies lillebror, sen stack jag å emelie å hämtade mina biljetter linn hade, gick å fick armanden osv.. sen vandrade vi runt, träffa jh å dom osv.. sen gick vi vidare ner till området med victor och josef å under vägen träffa vi johan, knoll och alla dom så vi alla gick ner dit å träffa linn å matte.. sen träffa vi matilda å amanda där så åkte vi en karusell med dom, sen åkte jag den värsta karusellen med matte, jag skrek oja.. matte garvade, men jag skrek mest för att jag var helt snurrig i skallen, är ju inte direkt rädd för karuseller eftersom att jag åker vad som helst, sen taggade vi med en massa olika karuseller inför takida, så då såg vi sen takida, dom är väl lika bra som vanligt bara att jag inte brukar lyssna på dom, har nött en låt av dom förut så vi såg tills den låten var.. sen kom en massa idioter å trängde sig bara för att vi hade bästa plattsen efter längst fram då haha.. sen så gick vi till max och käkade, och gick in för att se petter,  där mötte vi upp linnea och jennelie, så stod vi där i folkmassan och blev ihjälklämda, vi kom inte så längt ifrån längst fram..  men då hamnade vi istället vid ett peddo som taffsade på oss hela tiden tills nåra puttade iväg han så han blev sårad haha.. sen helt plötsligt tappade jag å nea bort emelie å jennelie, så vandrade vi runt där i feta publiken å mötte på ännu mera peddon ååh huvva. haha,  men petter var gryym så allt de där med peddona och mina rivmärken jag fick på benen var lätt värda!  så sen gick vi tillbaka till tivolit åkte upp våra biljetter, och umgicks med massa peeps och hade trevligt,  sen vid halv 2 tiden for vi hem typ, direkt jag kom hem sov jag typ.. aaa de var min kväll, fast förkortad, och som sagt.. dagens huvudvärk, mina rivmärken på benen, min ena fot jag haltar med sen jag fick en karusell över den på nå slags sätt, ja lätt värt!  lätt sommarens bästa.

huh, tog bort två bilder av dom där jag ladda upp för att jenne tjurar, så ni vet

aarmandet

takida

petter!

jag å linnea skulle åka star dance!;>

jonas & emelie ;>

stardance :)

innan vi skulle ååka iväg i virvelvinden haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0