Lk

är hemma från LK nu, fan vad bra kväll det blev!  med bra umgänge, rätt väder, ja ni vet allt det där. har åkt karuseller så jag har skaffat mig huvudvärk pga jag knappt har kunnat gå av att jag har varit hel snurrig av karusellerna, så nu ligger jag i sängen och tar det lungt, ska berätta låååååångt, under min kväll..

hoppas lördag blir ännu bättre, eller vadå hoppas? klart den blir!

ööhm, började med att jag och emelie då for till luleå med bussen direkt vi kom dit sökte vi reda på toaletter haha, så vi gjorde våra behov så att vi skulle slippa jävla bajamajor.. men det gjorde vi hur som helst inte -.-  sen så började vi vandra neråt själva området osv, sen skulle vi på toa igen haha.. så mötte vi linnea och jennelie, så vi var med dom köpte biljetter till karuseller, så jag och linnea åkte först 2 st och emelie å jenne var två fegisar som inte vågade åka, men sen kom dom igång och började åka, hade vi inte fått slut biljetter hade dom nog satt sig i den värsta till slut hihi..  såå sen blev jag och emelie tvär hungriga, så vi gick efter marknaden å sökte kina mat, och det hittade vi oxå och så satt vi oss utanför en kyrka och åt, hhaha!  sen tillbaka dit ner, åkte mer karuseller, träffade mera folk och hade det bara allmänt jävla bra, orkar inte berätta mera... ni får några bilder, tog halva kvällen för mig att komma på att jag haade med mig kameran! ooops, inte vanligt mig? absolut inte.. (a)

NÄ, nu ska jag sova eller ja nått sånt.. ensammen inatt, igen emelie skulle igentligen slagga öööver men hennes mama hemta henne istället, så nu har jag dubbelt så stor säng inatt.... förjävla härligt, bara det att jag använder bara ett litet hörn av den.. nåväl, ni får ni några bilder att kika på!

snyggjenne ;>

liite av victor, å sen linnea!

KINA MAT ♥

bra att man ser att vi har mer än bara kyckling där i oxå,  ja0

karusell, jag och uusi är någonstans där uppe i den där gula haha..

victor, jenne, emelie & jag -  hej jag är i det blå på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0