nanana, fett söt låt

du är så söt när du ligger och sover,

du är så söt när du ligger och blundar

och jag undrar vad du drömmer om,

tänk att du är den som jag får hålla om

jag älskar att få vakna upp med dig mot mitt bröst,

och jag älskar hur du låter med din nyvakna röst

och jag älskar att få ligga kvar i sängen med dig

och bara snoza halva dan för du är världens bästa tjej

jag älskar när vi stiger upp sådär vid halv 3,

när du smiter in i duschen och frågar skaru med

jag älskar när vi står där och vattnet bara rinner,

hela världen stannar upp tid & rum bara försvinner

jag älskar när vi äter frukost bara du och jag,

när vi tittar på nån disney film och bara har det bra

jag älskar att få gå med dig en sväng på stan,

och bara få hålla din hand det gör hela jävla dan

jag älskar när du har dina händer i mitt hår

och när du smeker mig på kinden och frågar hur jag mår

ah jag älskar hela dig och allting som du är,

jag trodde aldrig någonsin att jag kunde bli så kär

du är så söt när du ligger och sover,

du är så söt när du ligger och blundar

och jag undrar vad du drömmer om,

tänk att du är den som jag får hålla om

jag älskar när du flummar runt,

du snackar hela tiden men du snackar bara strunt

jag älskar när du viskar i mitt öra vad du vill,

du drar in mig på en toalett sen går det vilt till

jag älskar när du skickar söta sms till mig

och jag älskar dina svar när jag skriver nått till dig

jag älskar hur du klär dig, och hur du har ditt hår..

jag älskar att få ta på dig, jag älskar dina lår

jag älskar att få visa upp dig inför mina vänner,

hela världen ska få veta även dom jag inte känner

jag älskar att få ligga och bara titta på dig,

du är så söt när du sover tänk att du är min tjej

jag älskar när du ser på mig,

jag smälter av din blick jag älskar att få vara din och att  du är den jag fick

ah jag älskar hela dig och allting som du är,

jag trodde aldrig någonsin att jag kunde bli så kär

du är så söt när du ligger och sover,

du är så söt när du ligger och blundar

och jag undrar vad du drömmer om,

tänk att du är den som jag får hålla om

jag älskar se dig skratta, jag älskar se dig le..

jag ska ge dig hela världen för

jag vill att du ska se hur mycket du betyder för mig är du mitt allt

jag älskar att du kryper tätt intill när det är kallt,

jag älskar när du sjunger när du tror att ingen lyssnar

jag älskar dina läppar och jag älskar dina kyssar

jag älskar när vi lagar mat tillsammans och bara snackar när vi börjar tramsa runt,

jag älskar när vi skrattar,

jag älskar att vi har varann i både vått och torrt

och jag älskar dig så mycket, hoppas du aldrig faller bort.

du ska veta att du har gett mig dom bästa dagarna

jag har haft för hos dig är jag trygg

baby hos dig kan jag samla kraft.

jag vill att du ska veta att de är äkta det jag känner

jag är alltid vid din sida, vad som än händer.

jag önskar att jag alltid kommer känna såhär,

jag trodde aldrig någonsin att jag kunde bli så kär

du är så söt när du ligger och sover, du är så söt när du ligger och blundar

och jag undrar vad du drömmer om, tänk att du är den som jag får hålla om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0