tidsfördriv

1. jag har insett att min sista kyss.... bara var en kyss, inget mer
2. jag lyssnar på.... nån konstig låt sofie hör på
3. jag pratar.... hela tiden typ
4. jag älskar/ tycker om.... mina vänner och min familj oftast..
5. mina bästa vänner... är förjävla bra <3
6. min första riktiga kyss.... kommer jag typ aldrig glömma
7. jag avskyr då folk frågar... hela tiden om jag är sur bara för att jag kan vara tyst för en gångs skull
8. kärlek är... underbart, komplicerat & dumt
9. äktenskap är... äktenskap
10. någonstans, tänker någon... hur fan jag orkar sitta ocfh göra det här
11. jag kommer alltid att vara... evelina eriksson, vad ni än säger kommer jag alltid vara samma
12. jag är hemligt förälskad i..... säng, ssch om det
13. sist jag grät var... eeh.. förrförra fredagen? tror jag
14. min mobiltelefon är.... helt dålig men ändå skulle jag inte klara mig en dag utan den
15. när jag vaknar på morgonen... vill jag bara somna om, så jag gör det
16. innan jag går och lägger mig... ligger jag och tänker på 1234543 onödiga saker som gör att jag inte kan somna
17. just nu tänker jag på.... att det är lk imorgon och nu blev jag kissnödig för det
18. bebisar är.... söta, men jävligt jobbiga
19. idag har jag... sovit, fixat mig, och nu då är jag med sofie osv
20. ikväll ska jag.... det har redan varit kväll, vi går mot midnatt nu osv
21. imorgon kommer jag.... sova, upp tidigt typ 11, duscha, fixa mig, emelie kommer hit vi taggar upp oss för lk och tar senare bussen dit å ska ha galet kul
22. jag vill värkligen vara... en person med 1111234526657 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0