the grudge - the död hehhu

vaknade nyss tack vare en sjukt hemsk mardröm som ni alla vet är jag livrädd för the grudge, men ändå utmanar jag typ döden och ser den hela tiden.. jo inatt blev jag straffad av bruden med svart långt hår å kritvitt ansikte, jo hon låg under min säng å drog mig under sängen samtidigt som jag skrek som en idiot på mamma, å till slut så kom mamma å hjälpte mig fyfan har aldrig gråtit så mycket nog för att det bara var en dröm, men jag vet inte.. jag tror hon vill hämnas, hon vill åt mig å döda mig typ. jag skojar inte! jag är förföljd av ett levande spöke typ.. hahaha

j a g h a t a r & ä l s k a r s k r ä c k f i l m.

hade jag inte varit livrädd för kvinnan hade jag snört upp en bild här, men nu är det så att jag är livrädd för den, haha! men tror de flesta av er har sett filmen, annars google på the grudge, lr nej gör det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0