svar på tal

för er som ser dåligt,  fråga: hur sminkar du dej?

 

och eftersom att jag är kass på blogg.se vet inte jag var kommenterarna jag svarar på försvinner, haha eller var svaret kommer, så gråt inte om ni inte får nå svar på dom, tar dom mest "intressanta" frågerna eller ja sånt som folk vill veta, som t.e.x hur jag sminkar mig, ska berätta det nu lite snabbt ;)

 

jag börjar med att sätta foundation i hela ansiktet, bara ett tunt lager.. och jag använder mig av loréal matte morphose fondation..  sen sätter jag bara en vanlig vit/beige ögonskugga över hela ögonlocket (inget spc marke på den) sen efter det tar jag en vit eyeliner och målar runt hela ögat både på övre och nedre fransraden även i ögonvrån också. sen böjer jag ögonfransarna och målar på mascara och jag använder mig av the colossal volum express som mascara då. sen som slut så sätter jag lite solpuder på kindbenen, som är från isadora och så fyller jag bara i ögonbrynen:)

 

svårare än så, är det inte!

 

och sådär brukar det seut då det är klart, fast de är dock bara ögat.. har ingen när-bild på ansiktet haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0