svar på tal

har fått några frågor så svarar på dom här, och orkar inte ha någon frågestund just nu för kommer inte ha världens bästa upptadering nu den här veckan före skolan, ska ordna en massa saker + hinna ha kul innan allt pluggandes börjar igen..

frågorna:

1. ska du börja i 7:an eller 8:an?:)

svar: 8:an

2. hur långt ligger Töre från Kalix? det låter långt iallafall!:)

svar: typ 2,5 mil tror jag, alltså inte så jätte långt :)

3. hur gammal är din syster och hennes kille?:)

svar: min syster är 15 men fyller snart 16 och hennes pojkvän är 15

4. är du kär? :)

svar: kär å kär kan jag väl inte säga ;p

5. är du oskuld? :)

svar: inget jag tar upp i bloggen, för jag menar.. vem som helst kan se osv

hur långt ifrån bor du Emelie Holmgren? låter långt det också!;p

svar: hon bor ju i kalix, alltså drygt 2,5 mil ifrån mig :)


Kommentarer
Postat av: juliah ^^

Hej där Evelina. Jag tänkte bara säga att du är mkt fiare i mörkt hår! :D

2010-08-17 @ 14:52:46
URL: http://juliahbaby.devote.se
Postat av: Anonym

tack så mycke :)

2010-08-17 @ 19:43:15
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0