svaar på tal

 

folk som vill ha svar på sina frågor och inte har nån blogg dom länkar så får jag svara på dom här i ett inlägg istället,

frågor:

1. är du och den dära tiger osams eller ??
svar: det är min å hennes ensak, alla får samma svar angående den där frågan

2. hur formar du dina ögonbryn???
svar: fattar inte riktigt, jag bara nopprar dom som jag vill ha sen fyller jag i dom :)

3. vad ska du ha på dig mycket nu i höst?
svar: asså jag har ingenaning, men blir väl dom nya höstkläderna som kommer in på alla affärer som kommer landa i min garderob!

4. vars köper du dina kläder??:p
svar: om man ser på mina outfits bilder skriver jag oftast var mina kläder ifrån, och ja de är oftast från gina tricot, bikbok, h&m osv!

Kommentarer
Postat av: blond

Hej, har några frågor skulle vilja se dig utan smink :)

och om du har nåt djur och isf om du kan lägga ut en bild på den :)

2010-08-10 @ 14:56:56
URL: http://juliahbaby.devote.se
Postat av: tiger

okeyy, haha sorry att jag kommenterar. men det lät lite roligt, den dära tiger? hur vet hon/han mitt efternamn?... skumt? heh

2010-08-10 @ 21:24:42
URL: http://emelietiger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0