sovmorgon

nån randombild jag hittade på mobilen, typ tagen i skolans toa ser det ut som?

 

iallafall, godmorgon! klockan är tjugo över 9 på morgonen ligger i linns säng å ser på då hon sminkar sig, själv har jag redan hunnit sminka mig å platta igenom håret fort, nu väntar jag på att golvet i köket ska torka för mamma har nämligen skurat, sen ska jag äta frukost och fortsätta fixningen sen bär det av till skolan jobbigt men har endå bara 2 lektioner och slutar två så jag överlever förhoppningsvis! ska dra mig upp ur denna sköna säng nu och kolla om golvet har tårkat, har som ingen lust att blöta ner mina sockar nu för jobbigt å hitta ett par andra i min byrolåda.
är hemma vid 3 idag, så hör av mig mera då, kanske hinner höra av mig en gång till innan jag drar för lämnar inte töre förän 11 typ..  jabrahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0