sooool

har inte orkar blogga idag, har inte haft tid! vaknade iallafall av att mitt alarm ringde halv 12, då väckte jag sen dennis mohaha.. sen duschade jag, fixade mig och skulle till kalix å vara med han men jag stannade hemma och var med linn så får träffa honom på fredag när jag ändå ska dit :D

sen har jag inte gjort mycket mer, har skjutsat linn till ica för hon skulle köpa cola som vanligt och sså nu kom jag nyss hem, ska nog ut igen men det är sol ute men inte varmt solen luras idag..

ajaa, nu ska jag nörda lite robot unicorn attack som jag har blivit beroende av.. vi hörs mera sen!


Kommentarer
Postat av: linn margrethe - kommenterer tilbake

ha en super dag :D

2010-08-18 @ 14:47:12
URL: http://linnsrareverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0