sömn problemen tar över..

klockan är prick fem på morgonen om 2 minuter.. jag ligger å svettas, vrider å vänder i linn säng, bestämde mig för att sova med henne har haft sjukt svårt att sova dom senaste dagarna pga en massa saker jag har legat och tänkt på hela nätterna, blev de nå bättre av att jag la mig här? näe.. hennes säng är liten och de är varmt att ha 3 täcken på sig 2 duntäcken och ett vanlig, puuh..  har ställt alarmet på 12.00 för den delen, vi ska upp tidigt imorgon "tidigt å tidigt" ska och panta, pantis evve kommer jag heta snart, stammis på pantaoutomaten på ica typ haha.. men behöver pengar till lite småsaker till helgen osv.. så får ihop nån hundrig på det, sen ska jag nog gymma känns som att jag bara äter å inte rör på mig, även om jag inte har gått upp ett enda skit i vikt så känner jag mig fet. huvvvaa, men vi äter ju upp oss på sommarn så vi överlever vintern, äre inte så det brukar vara? ;)

för den delen ligger jag och tänker på en miljard andra saker, hur ska jag hinna med ditt å datt innan skolan börjar, för det första ska jag å emelie tälta nån dag, men när har vi ingen aning om.. sen ska jag hitta nå kläder att ha på mig till helgen, nån tunika ingen som har nått snyggt att låna i storlek xs/s? :]  den får en fet länkning.. eheh ;>  nä nu är klockan fem över fem, har slösar 5 minuter, fem sov minuter på att blogga.. måste lägga undan datorn nu, har endå bara 11 % ström kvar.. och ska upp på 7 timmar, härligt! nej.  men ska göra ett tappert försök att somna nu, så vi hörs nå imorgon!


lagomt söt bild på johanna och mig från skolavslutningen, titta min baby-face hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0