snö blä


bild från i vintras..

bara för att bilden passar till graderna utomhus, det är typ minusgrader på nätterna här.. det hatar jag med att bo i norrbotten, vi ska alltid ha kortast soommar å längst vinter.. finns ju så mycket mera att göra på sommaren, på sommaren kan man göra allt, man kan gå naken om man vill utan att frysa ihjäl HAHA.. på vintern kör man skoter, åker i backen, är på uh eller bara sover undan vintern å hoppas på att sommaren ska komma igen.. 3 månader har vi sommar här, å vinter i 5 månader tyyp? nä jag vet inte.. kan inte det där med årstiderna nå vidare,  jaja ska inte sitta å klaga på vintern för hälften av mina vänner älskar och uppskattar den, det jag ser som ett stort minus med att vara mig och tjej är väl att man hamnar i en snöhög minst 3 gånger per dag eller får en snöboll på sig, okejdå.. så hemsk är inte vintern man bara förfryser, tår, fingrar, kinder, näsa osv! ne no uppskattar jag sommaren allt.


Kommentarer
Postat av: platinahair

Hejsan! Kolla gärna in vår hemasida om du är intresserad av bra löshår till ett väldigt bra pris! kram :)

2010-08-19 @ 21:45:54
URL: http://platinahair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0