små stjärnorna


HAHAAHAHA, IRL GARVET HAHAHHAHA.. har klottrat över linnea, hon ville inte vara med och hade jag tagit bort bilden, hade de inte funnits nån mening med inlägget så klottrade bara!

satt och kollade igenom min gamla pixbox tror jag det var, och så hittade jag den här fina bilden.. haha den är ju typ tagen 2006/2007 tror jag.. iallafall så är det agnes jag (utklädd till kille) och linnea, minns att vi var med i småstjärnorna som alltid var i töre varje sommarmarknad som var här förut och minns att vi "mimade" till gunter, haha tyvärr vann vi inte utan vi kom 4a, men har varit med 2 gånger före det, första gången var jag linn å fanny med vi kom två minns dock inte vad de var för låt,  sen andra året var jag å agnes med vi kom 3a då med tror jag, det året vann linn med " i love rock'n roll " tror jag det var haha.. lite smått sådär pinsamt när man tänker på vad man har gjort inför hundra pers om inte mer då man var mindre haha.. men glömmer aldrig!

Kommentarer
Postat av: sstephany

svar;

tack detsamma ! :)

2010-08-09 @ 19:16:19
URL: http://sstephany.blogg.se/
Postat av: martina . (a)

aw , självklart har jag tid att checka in din blogg ,

tack så mycket att du gilla min blogg ,

din är också jättefin .

2010-08-09 @ 19:22:15
URL: http://flickantina.blogg.se/
Postat av: LINNEA J H

evve, snälla ta bort bilden ;O

2010-08-09 @ 21:18:36
Postat av: linnea

tack ;)

2010-08-10 @ 15:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0