skolfoto

emelie ringde mig för ett tag sen och påminde mig om att vi har skolfoto imorgon, panik.. hur ska jag ha håret, kläderna, osv..  och har inte skolfotot förän klockan 1 fyfan vad arg jag blir.. varför kan man inte ha det direkt på morgonen då håret å sminket å allt ser som bäst ut?.. fuck manhem skolan,  minns förra årets skolfoto, mitt hår var inte så failat då, KANSKE för att vi hade det nästan direkt på morgonen..  saknar 7an fan! hihi nä nu ska jag hitta nå kläder att ha på mig! skiter fan hur jag blir på fotot, om nån vill se mig får dom fan titta på mig irl istället!

förra årets klassfoto, 7E var vi då..

övre raden från vänster: christoffer-robin knoll, johanna ström, marcus nilsson, tim svensson, oskar barsk, joakim stenudd, jimmy hansson, elin hedalm, evelina eriksson (jag), fanny lampinen, chennet pettersson ( våran gammla mentor) sen nedre raden från vänster: emelie tiger, david nilsson, amanda sandberg, tobias sampakoski, sanna thyni, viktor andersson och daniel wikström.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0