outfit

har just sminkat mig och klätt på mig, duschade för nå tag sen och nu väntar jag på att mamma ska komma hem med pizza.. fan vad gott, men idag SKA jag träna åt fan hämtmat i förrgår oxå, vill ju inte direkt.. ja ni vet rulla fram, haha nej jag skojade bara.. jag älskar tjocka människor :) ta det inte som att jag menar nå illa med "tjocka" ta det som en komplimang!  men ni tar det nog mest som att jag är dum i huvudet, men jag orkar inte sudda det nu.. har inget emot tjocka hur som helst eftersom att jag själv har varit det en gång i tiden för några år sen, nanana.. nu ska jag äta, eller snart.. fan vad tidig middag ser jag nu, men det blir min frukost och lunsh oxå dårå.. snör in bild på outfiten nu, sen får vi höras mera

tröja - jc linne - gina tricot jeans leggings - bikbok

mina söta sockar som jag hade typ i 3an, men alla mina sockar är borta..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur sminkr du dej ?



din blogg e den besta<3

2010-08-04 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0