nya kläder!

kom just hem från hamnkroa och har även hunnit vara till ica och hämta ut mina kläder som jag beställde för någon vecka sen! och så har jag ätit på hamnkroa med mamma pappa & linn, gott! har även hunnit städa rummet, damsuga golvet, bädda sängen och vika in kläder i min nystädade garderob som jag städade för någon dag sen, lite små duktigt är jag väl iallafall? är taggad till imorgon, sista sommarlovs dagen är det då!!  då kör vi i helgen igen, woho! ska även i luleå på dagen, kalix på kvällen, pusspåde. nu ska jag gå ut och gå, om det inte har börjat regna ute sen sist jag var ute!

een vanlig hederlig svart kofta!  149;-  h&m

leggings 149;- h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0