NANANANA <3

jag har insett att min senaste puss/kyss: fick jag igår av en killkompis för skojjsskull, hah ;)
jag har insett att: jag just nu är sjukt hungrig!
jag har lärt mig: att om man kämpar kan allt gå!
jag lyssnar på: rmk just nu, hah
jag pratar: räättt mycket
jag tycker om: värme/närhet  ;)
jag avskyr när folk: ljuger eller utnyttjar andra
min bästa vän är: oslagbar <3
min första bästavän heter: agnes!
kärlek är: uuunderbart! men bara ingenting för mig.
bästa tiden i mitt liv var: typ mars 2010 trotts vissa stuffs som hände
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag vill spola tillbaka tiden till då jag typ har gjort några fel, bara för en dag och göra dom på ett annat sätt än vad jag gjorde förut
när jag borstar tänderna: så använder jag en tandborste!:D
när jag lagar mat: lagar jag nudlar eller värmer en billys typ
jag tänder på: magrutor
jag är rädd för: ensamhet, och att bli lämnad ensam
den värsta känslan är: att vara osäker å rädd
den bästa känslan är: när man är glad och allt är sådär skitbra
jag är bäst på: att vara bäst ;)
jag är sämst på: ljuga, något ja är glad för så jag inte kan göra det ;>
jag kommer alltid att vara: evve!
det finaste som finns är: <3 :)
i sommar: hade jag tråkigt, men ändå jävligt kul!
sist jag verkligen grät var:
förrgår

jag kan: mycke om jag tar mig tid för något å är bestämd för att klara nått
jag kan inte: lita på folk som en gång har sårat/svikit mig
när jag vill tänka går jag: och stänger in mig på mitt rum å slår på musik på högsta volym
min mobiltelefon är: störd, halvdöd men endå älskad ♥
när jag vaknar på morgonen: av mitt alarm så snozar jag i typ 2 timmar till å försover mig alltid
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna å pissar! sen datorn ett litet tag
just nu tänker jag på: att min mage kurrar som fan.. hihi söt den är som låter fett ful ;>
bebisar är: söta men jobbiga! ;o
idag har jag: vaknat upp hos emelie, fixat mig, farit hem å typ suttit hära å lodat!
ikväll ska jag: vara med någon eller bara chilla hemma å försöka lägga mig tidigt å vända tillbaka dygnet
imorgon kommer jag: vara hemma å tagga inför skolan som är på måndag haha not.
jag vill verkligen: sova, men får inte för ska sova tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0