nanana, sova <3

godmorgon! klockan är bara sisådär 16.00  men var så satans skönt att sova, men linn å matte har kommit in å väckt mig flera gånger sen har jag ju somnat om och har hunnit drömma typ 100 olika drömmar, en mardrömm och ja den sista var väl inge vidare den heller haha.. känns som att jag skulle kunna sova bort hela dagen, vill till lk ikväll bara för att de var helt bra där igår, men får vänta till lördag kanske om jag far om jag har pengar, mamma sa nånting åt mig i morse i sömnen om att jag inte kunde fara? nä jag vet inte..  har ju fixat hämtning där ifrån, eller så kan jag sova i luleå oxå om jag vill, sover där mest troligt.  jaja, jag ska inte fylla min blogg med fullt av saker om lk,  idag har jag hela huset för mig själv, med linn då oxå har väl det i några dagar till, mamma å pappa är borta igen chill, så högst upp på listan idag att göra är att sova, ta det lungt ja allt som jag inte annars kan göra.. sen måste jag tvätta mitt löshår, orkar inte ha det lockat mera..  ska nog ta mig något att äta nu, trotts att jag mår illa sen igår huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0