nanana kalixtown

förlåt för att jag inte har bloggat något idag! men som ni vet steg jag upp förefan och for till luleå och shoppade, hittade lite kläder som jag snör upp bilder på imorgon då jag kommer hem! just nu befinner jag mig i kalix hos emelie holmgren med hon och linnea och har just häft i hårfärg uppiskallen på emelie :) direkt jag kom hem från kalix stress duscha jag, stress fixa mig, åt och for till bussen så här sitter vi nu.. vi får se hur kvällen blir, ut ska vi iallafall!  fast kvällen blir inte som våra planer pga vissa saker.. sugit jao, men vi överlever! när emelie har sköljt ut färgen ska vi väl dra ut och träffa emelie och amanda och en massa andra säkert!  nä nu ska jag gå och fixa håret, vi hörs inatt eller imorgon nå har ju med mig datorn och har ju internet här oxå!  pussdå

bild från i våras, jossan jag & matilda utanför uh!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0