nanana

vet ni vad jag kom på?..  att idag är det prick 3 veckor tills jag fyller 14..
försöker komma på nå jag vill ha, men har redan sagt åt mamma att ge mig pengar, sen får alla andra hela släkten oxå ge mig pengar! jag ska nämligen bli rik och shoppa låss och pierca mig och inte bry mig om vad mamma säger om det.. höhö, ja nu ska jag bara vänta i 3 veckor och det kommer typ vara dom 3 segaste veckorna det här året? häärligt!


betewee så är jag inte helt klar med min design å header å allt på bloggen om ni undrar, ska få nån som kan hjälpa mig med att ändra färgen på rubrikerna å förstora dom osv.. tror emelie eller josse kan det så får höra med dom eller nå, jag blir ju störd i huvudet av alla koder å skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0