nanana

klockan är tio över nio på en måndag, de finns tusen tankar i mitt huvud.. om exaakt en vecka sitter jag just nu på en skola och klagar på hur trött jag är.. men det ska vi inte tänka på nu, sitter här och äter frukost, har nyss sminkat mig osv ska fixa håret när jag har ätit.. sen är väl de dags att fara säkert, men man vet ju aldrig med sofie och dom vilken tid klockan tio är för dom, dom är ju trotts allt nästan kalixbor och dom är sega hihi. haha, nä nu ska jag inte vara dum, utan ska trycka i mig maten å sen fixa håret..  vi hörs när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? =)

2010-08-16 @ 09:38:55
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0