nanana

ligger i sängen och tjurar samtidigt som jag sitter och äter upp min mamma och pappas godis bara för att jag är sur, sitter och kollar på bilder då jag hade brunt, tänk om jag skulle färga håret brunt igen? hah fan vad konstigt allt skulle vara, hur ful man än är, så bhr man bara ha blont hår så lockar endel kåta braat killar, de märker vi inte nejdå.. nej men, chillipill.. man slipper turkarna i turkiet som taffsat å typ är facinerad av ens hår och sen inte lämnar en förän man sticker där ifrån, alla fylle gubbar och svin kommer alltid fram till en å äcklar sig, peddon skriver 1234565432 gånger om dan (de gör dom även till brunetter oxå!)  jamenar, vad äre för speciellt med ljust hår?:]  jag har alltid tyckt, och kommer alltid tycka att brunetter är så mycket snyggare än blondiner, blondiner är trotts allt så.. fake, oj nu dissar jag mig själv igen, haha.. ja ni förstår, rätt fult hur mycket nått bara genom hårfärg kan göra? haha, asgarv jag är typ övertrött, fan vad fult inlägg ni måst typ tro jag är lite cpe, eller vadå tro? jag är lite sne ;>  OHERRE, vilken inlägg.. pusspåer alla snygga brunetter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0